سوالات متداول

چگونه آگهی خود را روی نیازمندی ها Nyazmandyha.ir  قرار دهم؟

می‌توانید به دو روش آگهی ثبت کنید:

وب‌سایت:

تنها کافیست روی «+ ارسال رایگان آگهی» بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید. از شهر انتخابی خود مطمئن شوید، اطلاعات آگهی را کامل کنید. پس از خواندن «شرایط استفاده»، بخش مربوط به پذیرش شرایط را تیک بزنید و آگهی را ارسال کنید. ایمیلی از جانب نیازمندی ها به آدرسی که در متن آگهی قرار داده‎اید ارسال می‌شود. در صورتی که آن را تأیید کنید آگهی شما برای بازبینی ناظران ما فرستاده می‎شود.

برنامه‌ی اندرویدی نیازمندی ها :

تنها کافیست علامت «+» بالای صفحه در برنامه را لمس کنید. از شهر انتخابی خود مطمئن شوید، قوانین را بخوانید و اطلاعات آگهی را کامل کنید. ایمیلی از جانب نیازمندی ها به آدرسی که در متن آگهی قرار داده‎اید ارسال می‌شود. در صورتی که آن را تأیید کنید آگهی شما برای بازبینی ناظران ما فرستاده می‎شود.

 

چگونه خرید و فروشی مطمئن‌تر انجام دهم؟

نیازمندی ها همانند نیازمندی‌های روزنامه‌ای، از هویت آگهی‌دهندگان ناآگاه است. پیشنهاد ما به شما اینست که اکیداً پیش از دریافت کالا مبلغ را به حساب شخص واریز نکنید و حتماً تنها از شهر خود و ساکنان آن به صورت حضوری خرید کنید. بهترین و امن‌ترین پیشنهاد ما برای انجام معامله، قرار گذاشتن در شعب بانک‌ها و انتقال پول پس از دریافت کالا در شعبه است. لطفاً راهنمای خرید امن نیازمندی ها را نیز مطالعه کنید.

 

چگونه آگهی خود را حذف کنم؟

پس از تأیید آگهی، برای شما یک ایمیل ارسال می‌شود. تنها کافیست لینکی که در آن ایمیل آمده است را نگهدارید و از طریق آن هر زمان که خواستید آگهی را از نیازمندی ها بکنید.

در ضمن چنانچه از بالای صفحه سمت راست در سایت ثبت نام نموده باشید با نام کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام وارد کرده اید می توانید وارد حساب کاربری خود شده و در پنل اختصاصی خودتان تمامی آگهی های مربوط به خود را مشاهده ، ویرایش و یا خذف نموده و حتی می توانید آگهی خود را با پرداخت مبلغ درج شده بصورت آنلاین آن را ویژه نمایید

ایمیل تأیید آگهی را پاک کرده‌ام. حالا چگونه آگهی را حذف کنم؟

وب‌سایت:

روی ورود در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید، از منوی باز شده به بخش «مدیریت آگهی‌ها» بروید. ایمیل خود را وارد کنید تا آگهی‌های منتشر شدهٔ خود را دریافت کنید.

برنامهٔ اندرویدی نیازمندی ها :

روی ورود در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید، از منوی باز شده به بخش «مدیریت آگهی‌ها» بروید. ایمیل خود را وارد کنید تا آگهی‌های منتشر شدهٔ خود را دریافت کنید.

چرا شهر محل زندگی من در شهرهای نیازمندی ها قرار ندارد؟

شهر‎ها بر‎اساس جمعیت در نیازمندی ها قرار گرفته‎اند. اگر درخواست‎های همشهریانتان افزایش یابد حتماً شهر شما وارد لیست می‎شود.

 

چرا تأیید آگهی‎ها طولانی می‎شود؟

بررسی آگهی‎ها یک فرایند انسانی است و برای حفظ کیفیت نیازمندی ها باید با دقت انجام شود. بازبینی‎ها توسط ناظران در ساعات و روزهای کاری انجام می‎گیرد. کمی تأمل کنید.

 

چرا آگهی‎های فروش رفته یا خریداری شده در نیازمندی ها مشخص نیست؟

فرد آگهی‎دهنده باید آگهی‎ خود را پس از انجام معامله حذف کند. نیازمندی ها ، دیواری است که فقط آگهی‎ها به آن چسبانده می‎شوند و از آن کنده می‌شوند!

 

برای ویرایش آگهی منتشر شده چه کار باید کرد؟

از طریق صفحهٔ مدیریت آگهی، می‌توانید آگهی خود را ویرایش کنید.

 

چرا آگهی‎های شهر ما به‌روزرسانی نمی‎شوند؟

آگهی‎ها به ترتیب ارسال شدن در لیست بررسی ناظران قرار می‎گیرند و به همان ترتیب بازبینی می‎شوند.

 

مرتباً با پیام «آگهی تکراری است» مواجه می‎شوم، چه کاری باید انجام دهم؟

باید آگهی مشابه قبلی‌تان را از طریق لینکی که در ایمیل تأییدی برای شما فرستاده شده است حذف کنید و سپس مجدداً آگهی خود را بسازید.

 

کالای من در ۳ سوت روی نیازمندی ها به فروش رفت! چگونه می‌توانم از این کار شما حمایت کنم؟

بهترین حمایت شما، ترویج نیازمندی ها است. پس به دوستان خود بگویید!

سایت درج آگهی رایگان نیازمندیها nyazmandyha.ir